Ga naar de hoofdinhoud

Case in beeld: Explore Breda bij Emerce TV.

Case in beeld: Explore Breda bij Emerce TV.

Voor de stad Breda ontwikkelden we het platform Explore Breda in samenwerking met Breda Marketing. Het werd een voorbeeld van hoe je met een sterk digitaal concept de stad laat spreken. In de studio van Emerce TV vertelden Chris en Hildegard Assies hoe dat tot stand kwam en waarom het werkt.

Hoe zet je een stad digitaal op de kaart?

Aan tafel bij Emerce TV

Hoe geef je een stad een digitaal gezicht dat bewoners, bezoekers, bedrijven én studenten weet te raken? Over dat vraagstuk gingen Chris en Hildegard Assies (Breda Marketing) in gesprek bij Emerce TV, aan de hand van de case van Explore Breda.


Good News ontwikkelde het digitale platform dat Breda als stad nieuw leven inblies, en dat bleef niet zonder resultaat. In slechts korte tijd trok het platform 33% meer bezoekers en werd het een inspirerend voorbeeld van hoe technologie, creativiteit en een sterke strategie kunnen samenkomen.


In de aflevering vertellen we hoe we dat aanpakten, welke keuzes er gemaakt zijn, en waarom Explore Breda nu gezien wordt als hét voorbeeld voor andere steden.

Studio van Emerce TV