Digital Health.
We begrijpen de uitdagingen en zien de kansen waar merken en organisaties de komende jaren mee bezig zullen zijn.
Digitaal succes halen in de zorg
Voor wie?
- Ziekenhuizen
- Recruitment in de zorg
- Zorginstellingen
- Pharmacie
- Goede doelen
- Zorgeverzekeraars
- Start-ups in de zorg
Hoe doen we dat?
We beginnen met het vaststellen van een heldere performance strategie, waarbij we uw doelen en KPI's definiëren om een fundament te leggen voor succesvolle digitale zorgoplossingen. Deze fase is cruciaal voor het richten van onze inspanningen op wat echt belangrijk is voor uw organisatie.
Optimaliseer gebruikerservaring met User Centered Scan
Deze scan omvat aspecten zoals gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, en het voldoen aan de unieke behoeften van alle gebruikersgroepen.
Zorgplatforms op maat, waar patiënten het middelpunt zijn
Toegankelijkheid
Platformoptimalisatie voor diverse gebruikers, inclusief mensen met beperkingen, met aandacht voor schermlezers, contrast, toegankelijkheid, en meertaligheid.
Security/privacy
Platform beschermt gebruikersgegevens met sterke beveiliging, inclusief end-to-end encryptie, tweefactorauthenticatie en heldere privacyverklaringen.
Artificial Intelligence
AI kan helpen om content te versimpelen of bijv. samen te vatten. Maar ook om content snel te vinden dmv. conversational search.
Storytelling
Storytelling heeft de kracht om complexe informatie en ideeën over te brengen op een boeiende en memorabele manier, waardoor luisteraars emotioneel betrokken raken en de boodschap beter onthouden
Personalisatie/Segmentatie
De mogelijkheid voor gebruikers om instellingen en voorkeuren aan te passen, waardoor ze een gepersonaliseerde ervaring krijgen op het platform.
Feedback vragen
Ingebouwde systemen voor het verzamelen van feedback van gebruikers, zoals beoordelingen, recensies en enquêtes. Deze feedback kan worden gebruikt om het platform voortdurend te verbeteren.
Performance
Meetbaar maken van alles (zie je bepaalde bottle necks etc.) (a/b testen). Health metrics.
Interactiviteit
Het platform wijzigen op basis van locatie (geo), tijden, data, weer en bijv. drukte.
Proactieve ondersteuning
Het aanbieden van ondersteuning en hulp op een proactieve manier, zoals chatbots, FAQ-secties en gebruiksvriendelijke helpcentra, om gebruikers te begeleiden en problemen snel op te lossen.
k
Patiënten van Amphia online voorzien van de juiste zorginformatie. Iedere dag weer.
Voor Amphia
k
Mantelzorgers helpen inzicht te krijgen in hun belasting en direct een steun in de rug biedt met praktische tips.
Voor Mantelzorgtest
+
Locaties met aanbod voor reanimatiecursussen samen gebracht in een overzichtelijk, op maat gemaakt API-dashboard.
Voor Hartstichting